3384 Kisköre, Széchenyi út 24.

Telefon: (36) 358-311, (36) 558-020
Fax.: (36) 558-021
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

2019. évi önkormányzati választás eredményei szerint az új képviselő testület

Polgármester: Magyar Csilla
Alpolgármester: Holló Gyula Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 0630-3387507

Alpolgármesteri fogadóóra: Telefonon történő egyeztetés alapján

Képviselő-testület:

Németh Mihályné 0630-975-77-21
Hajdú Zsolt 0620-936-90-13
Kolozsvári Katalin 0670-344-85-12
Csombok Gyuláné 0630-523-08-84
Fejes Lőrinc 0630-279-77-04

Képviselői fogadóóra: Telefonon történő egyeztetés alapján


Bizottságok összetétele:

Pénzügyi és Jogi Bizottság:
elnöke: Kolozsvári Katalin
tagjai: Németh Mihályné, Takács Attila

Humán Bizottság:
elnöke: Csombok Gyuláné
tagjai: Németh Mihályné, Antal-Bakó Beáta

Közbeszerzési Bizottság:
elnöke: Fejes Lőrinc
tagjai: Hajdú Zsolt, Pócs János

Szociális és Hatósági Iroda


Tóth Anna Mariann

Szociális és hatósági irodavezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • vezeti az irodát, felelős annak egész munkájáért, közvetlenül irányítja, felügyeli és ellenőrzi az ügyintézők tevékenységét,
  • gyakorolja az átruházott jegyzői hatásköröket, kiadmányozási jogköröket, illetve dönt azok ügyintézők részére történő továbbruházásáról.
  • munkaügyi igazgatással kapcsolatos teljes körű feladatok ellátásáért felelős,
  • kezeli a köztisztviselők személyi anyagait,
  • kezeli a közalkalmazotti jogviszonyban és egyéb jogviszonyban lévő önkormányzati dolgozók személyi anyagát,
  • elkészíti a munkaviszony létesítésével, előmenetellel, munkaviszony megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi iratokat,
  • figyelemmel kíséri munkaszerződések lejártát a vonatkozó munkajogi előírások alapján,
  • megigényli, beszerzi a szükséges okmányokat az öregségi és rokkant nyugdíjhoz, gyermekgondozási segélyhez,
  • nyilvántartja a munkavállalók távollétét / betegszabadság, táppénz, igazolt, igazolatlan távollét / az erről szóló iratokat továbbítja a MÁK felé.
  • anyakönyvvezetői feladatok,
  • vezeti a születési, a házassági és a halotti anyakönyvet,
  • közreműködik a házasságkötésnél és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésénél,
  • intézi az anyakönyvi igazgatással összefüggő egyéb feladatokat,
  • szükség szerint közreműködik a családi események társadalmi megünneplésében,
  • lakcímnyilvántartással kapcsolatos feladatok,
  • közfoglalkoztatási programok tervezése,
  • szakhatósági engedélyek kiadása,
  • hirdetmények kifüggesztése.

 

Mezei László Jánosné
Munkaügyi/Igazgatási ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • közfoglalkoztatási programok tervezése,
  • közfoglalkoztatási bér-és közvetlen költség elszámolások elkészítése,
  • elkészíti a munkaviszony létesítésével, munkaviszony megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi iratokat,
  • figyelemmel kíséri munkaszerződések lejártát a vonatkozó munkajogi előírások alapján,
  • megigényli, beszerzi a szükséges okmányokat az öregségi és rokkant nyugdíjhoz, gyermekgondozási segélyhez,
  • nyilvántartja a munkavállalók távollétét / betegszabadság, táppénz, igazolt, igazolatlan távollét / az erről szóló iratokat továbbítja a MÁK felé.

 

Piroska Dániel
szociális ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • kezeli és döntésre előkészíti a települési támogatási kérelmeket
  • rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság iránti igényeket a kiegészítő gyermekvédelmi kedvezmény vezeti erről a nyilvántartást, adatot szolgáltat a megfelelő szerv felé,
  • hátrányos és halmozottan hátrányos helyzet megállapítása,
  • szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • ebek összeírása,
  • méhészettel kapcsolatos feladatok ellátása,
  • részt vesz a humán bizottság ülésein, melyről jegyzőkönyvet készít,
  • fakivágással kapcsolatos engedélyek kiadása
  • birtokvédelmi eljárásokkal kapcsolatos ügyintézés
  • lakossági bejelentésekkel kapcsolatos ügyek kivizsgálása

 

Besenyeiné Bagi Anita
igazgatási ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • feladata a napi posta átvétele, bontásra való előkészítése, napi iktatás iktatóprogram használatával,
  • az érkezett ügyiratok ügyintézőknek való átadása,
  • irattárazás, iratselejtezési feladatok ellátása, irattár kezelése,
  • postázási feladatok elvégzése, postakönyv kezelése, hivatali telefonközpont kezelése.
  • adó-érték bizonyítvány készítése,
  • környezettanulmány, vagyonleltár elkészítése
  • hagyatéki eljárással kapcsolatos teljes körű feladatellátás
  • kereskedelmi tevékenység bejelentésének tudomásul vétele, igazolások kiadása
  • Telephely nyilvántartás - Bejelentés- illetve telepengedély- köteles ipari tevékenységet végzők nyilvántartása
  • Működési engedély nyilvántartás – Kereskedelmi tevékenységet folytatók nyilvántartása
  • Piac nyilvántartás – Vásárok, piacok és bevásárlóközpontok nyilvántartása
  • Szálláshely nyilvántartás – Szálláshely-szolgáltatási tevékenységet nyújtók nyilvántartása

 

Hajdúné Győri Ágnes
településfejlesztési ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • Figyelemmel kíséri a pályázati lehetőségeket,
  • Közreműködik a projektek előkészítésében, ennek során adatot szolgáltat a projekt belső és külső résztvevői részére,
  • Részt vesz a megvalósíthatósági tanulmányok és/vagy pályázati adatlapok, továbbá a kapcsolódó önkormányzati vagy bizottsági előterjesztések összeállításában,
  • Erre irányuló külön kijelölés alapján ellátja egyes projektekben a projektmenedzseri feladatokat az önkormányzat projekt-szabályzatában foglaltak szerint,
  • Részt vesz a beszerzési eljárások előkészítésében és lebonyolításában az önkormányzat vagy annak költségvetési szerve Ávr. 13.§ (2) bekezdése alapján kiadott beszerzési eljárásrendjében foglaltak szerint (különösen: ajánlattételi felhívások előkészítése, továbbítása, ajánlatok átvétele), közreműködik a beszerzési eljárás alapján
  • Kijelölés alapján részt vesz az önkormányzat és az önkormányzat költségvetési szerveinek közbeszerzési eljárásaiban (technikai előkészítés, bírálóbizottság tagjaként történő eljárás)
  • Összeállítja a projektfenntartási jelentéseket, figyelemmel kíséri a vonatkozó határidőket,
  • Részt vesz a projektekkel összefüggő helyszíni szemléken,
  • Elkészíti és vezeti a projektekkel kapcsolatos nyilvántartásokat,
  • Kapcsolatot tart a települési civil szervezetekkel, közreműködik a civil szervezetek támogatásaival kapcsolatos eljárásokban.

 

Pénzügyi Iroda

Gulyás Erzsébet
pénzügyi irodavezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • vezeti az irodát, felelős annak egész munkájáért, közvetlenül irányítja, felügyeli és ellenőrzi az ügyintézők tevékenységét,
  • felelős a szervezeti egység feladatkörébe tartozó, illetve esetenként kapott (jelentkező) feladatok, utasítások szakszerű, határidőre történő végrehajtásáért,
  • a belső szabályzatokban foglaltak teljesítéséért,
  • gyakorolja az átruházott jegyzői hatásköröket, kiadmányozási jogköröket, illetve dönt azok ügyintézők részére történő továbbruházásáról,
  • költségvetés, beszámoló, időközi pénzügyi tájékoztatók elkészítése,
  • banki tételek és egyéb könyvelési feladatok ellátása az ASP rendszerben,
  • pénzügyi ellenjegyzés,
  • beruházások, felújítások aktiválása, eszköz kartonok elkészítése,
  • tevékenységét mindig a hatályos jogszabályok alapján végzi,
  • részt vesz a kifizetésekben,
  • a szállítói követelések határidőben történő átutalásáról gondoskodik a számlák ellenőrzését követően, ellátja az utalásokkal kapcsolatos feladatokat,
  • NEAK szerződések naprakész vezetése,
  • előirányzatok módosításával kapcsolatos feladatok, napra készen ellátja az előirányzatok könyvelését, a gazdasági események könyvelését, a bérek könyvelését,
  • egyes pályázatok előkészítése, elszámolása,
  • közreműködik az önkormányzati, illetve a hivatal szervezésében megrendezésre kerülő rendezvények előkészítésében, lebonyolításában,
  • gondoskodik a feladatköréhez kapcsolódó a KSH által meghatározott statisztikai jelentésekről,
  • kincstári törzskönyvi nyilvántartáshoz kapcsolódó feladatok,
  • választások, népszavazások HVI feladatai, pénzügyi feladatok.

 

Zsargóné Nagy Krisztina
adóügyi ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • adó-nyilvántartási feladatok,
  • adóbehajtási feladatok,
  • adó-megállapítási tevékenység,
  • adóellenőrzés,
  • az adókkal kapcsolatos tájékoztatás,
  • az adók módjára kezelendő tartozások, díjak kezelése.

 

Hajdú Péterné
pénzügyi ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok ellátása,
  • házi segítségnyújtással kapcsolatos kérelmek kiadása és befogadása,
  • házi segítségnyújtással kapcsolatos megállapodások előkészítése,
  • szociális étkeztetésre vonatkozó kérelmek kiadása és befogadása,
  • szociális étkeztetésre vonatkozó megállapodások elkészítése,
  • házi segítségnyújtással, valamint a szociális étkezéssel kapcsolatos adatszolgáltatások teljesítése,
  • gondoskodik a feladatköréhez kapcsolódó a KSH által meghatározott statisztikai jelentésekről,
  • banki tételek és egyéb könyvelési feladatok ellátása az ASP rendszerben,
  • kincstári törzskönyvi nyilvántartáshoz kapcsolódó feladatok,
  • MÁK felé kötelező adatszolgáltatásokban közreműködés.

 

Szabó Kitti
pénzügyi előadó
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • érvényesíti a pénztári számlákat,
  • pénztár helyettesi feladatok ellátása,
  • nyilvántartást vezet az intézményi étkezésekről, segélyekről, csatorna nyilvántartásról, a lakbérekről, munkabérelőlegekről,
  • gondoskodik a hátralékok beszedéséről,
  • mezőőrség kapcsolatos támogatások elszámolása,
  • települési támogatással kapcsolatos banki csomag elkészítése, utalása, levonások nyilvántartása,
  • védőszemüveg nyilvántartása,
  • kimenő ( vevő ) számlák kiállítása, könyvelése,
  • ÁFA, cégautó, rehab. bevallások a NAV felé,
  • GIRO ügyintézések,
  • ingatlanok közüzemi óráinak átíratási ügyei,
  • szolgálati lakások, egyéb ingatlanok bérleti ügyeinek intézése,
  • banki, pénztári tételek és egyéb könyvelési feladatok ellátása az ASP rendszerben,
  • a szállítói követelések határidőben történő átutalásáról gondoskodik a számlák ellenőrzését követően, ellátja az utalásokkal kapcsolatos feladatokat,
  • MÁK felé kötelező adatszolgáltatások,
  • választások, népszavazások HVI feladatai, pénzügyi feladatok.

 

Bodor Dávid
pénztáros
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • kifizetés előtt alakilag és számszakilag ellenőrzi a készpénzes számlát,
  • elkészíti a bevételi és kiadási pénztárbizonylatokat,
  • elkészíti a pénztárjelentést, gondoskodik a készpénz biztonságos tárolásáról,
  • betartja és betartatja a házipénztár és pénzkezelési szabályzatot,
  • értékcsökkenések elszámolása,
  • kezeli és vezeti a szigorú számadású nyomtatványokat,
  • az ASP rendszerben kezeli az IVK és a KATI modulokat.

 

Polgár Bettina
pénzügyi ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • köteles vezetni a hitelesített beérkező számlák nyilvántartását,
  • ellátja a kötelezettségvállalások nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat (szerződések, megrendelők stb.),
  • gondoskodik a kötelezettségvállalás dokumentumainak ASP rendszerbe történő rögzítéséről,
  • ellátja a számlák érkeztetésével kapcsolatos feladatokat, nyilvántartásba veszi a végleges kötelezettségvállalásokat,
  • gondoskodik a beérkezett számláknak az érintett teljesítésigazolásra jogosult részére történő átadásáról, ellenőrzi a teljesítésigazolás más módon történő teljesítését,
  • a pályázatokkal kapcsolatos szállítói számlák és egyéb fizetési kötelezettségek határidőben történő átutalásáról gondoskodik azok ellenőrzését követően,
  • gondoskodik a Magyar Államkincstárnál vezetett számlákról történő utalásról,
  • a projektek vonatkozásában – eltérő kijelölés hiányában – belső pénzügyi felelősként jár el az önkormányzat projektszabályzatában foglaltak szerint,
  • nyilvántartást vezet a szállítókról,
  • közüzemi számlákhoz kapcsolódó nyilvántartások vezetése,
  • reprezentáció és cégtelefon nyilvántartása, vezetése,
  • ÁFA bevalláshoz szükséges analitika elkészítése,
  • részt vesz a mérleg analitikák főkönyvekkel történő egyeztetési feladatainak elvégzésében,
  • szerződések nyilvántartása.

 

 

Titkárság

Pócs Jánosné
(helyettesíti: Vajdáné Vincze Ágnes)
igazgatási ügyintéző
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • Közreműködik a képviselő-testület és a bizottság összehívásában, meghívók és mellékletek sokszorosításában, postázásában. Feladta a jegyzőkönyvek és kivonatok elkészítése, kivonatok eljuttatása a felelősöknek, képviselő-testületi határozatok nyilvántartásának vezetése, önkormányzati rendeletek nyilvántartásának vezetése, leíró munka végzése a polgármester számára, titkársági feladatok elvégzése.